Известие

Collapse
No announcement yet.

Качествени части за ремонт на ДВГ - от къде ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Май, май не е от лошите менте части а от лошите менте майстори!
    Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

    Comment


    • #17
      Ба*и чудото ... мислех,че имам здрав радиатор за смяна, а се оказа, че изобщо не е така.
      Момчета, гледайте добре като вземате нещо свалено от друга кола - радиатора, който взех преди 6 месеца, сега се оказва почти неизползваем - една от медните тръби, излизаща от радиатора, е отрязана по най-грозен начин - по всяка вероятност с клещи, защото е характерно смачкана.
      Някой има ли идея дали може да се оправи това, или да търся някой да ми залепи оригиналния радиатор ?
      Attached Files
      Last edited by Alfa User; d.m.y г., 00:05.
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
        Ба*и чудото ... мислех,че имам здрав радиатор за смяна, а се оказа, че изобщо не е така.
        Момчета, гледайте добре като вземате нещо свалено от друга кола - радиатора, който взех преди 6 месеца, сега се оказва почти неизползваем - една от медните тръби, излизаща от радиатора, е отрязана по най-грозен начин - по всяка вероятност с клещи, защото е характерно смачкана.
        Някой има ли идея дали може да се оправи това, или да търся някой да ми залепи оригиналния радиатор ?
        Както преди малко установихме, Алекс си има вафлата от двата радиатора - воден и климатичен и климатичния е малко грубо отрязан .


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          щом е меден се заваря лесно. иди при някой майстор на домашни климатици да ти го завари
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Момци, отделих двата радиатора един от друг, та да питам - има ли начин да се смени водния радиатор на колата без да се разкачва всичко по климата, или ще трябва да се бъркам после и за пълнене на климатроника ?!?!?
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #21
              Да колега може вдигаш колата на 2 доста високи тухли ако нямаш подемник и вадиш радиатора от долу при нужда сваляш бронята за да ги разделиш ,но ти казваш ,че вече си ги разделил двата радиатора ,а за части мога да ти купя орегинални и да ти ги пратя като цени са като в БГ
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #22
                Мерси колега, ще те имам в предвид за нещо по-нататък
                Аз питах за радиатора, защото не ми се ще да се точи системата на климата - и без това разхода за текущия ремонт ще ми е преко сили в този момент точно
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • #23
                  става става,аз също сменях радиатора за антифриза преди година и нещо и мога да кажа че зорът е да ги отделиш като са колата иначе се сваля само единият без да буташ този за климата
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                    Момци, отделих двата радиатора един от друг, та да питам - има ли начин да се смени водния радиатор на колата без да се разкачва всичко по климата, или ще трябва да се бъркам после и за пълнене на климатроника ?!?!?
                    Нямаш грижи приятелю. Сменят се съмсем нормално, без да разкачаш климатичния радиатор. www.vaklin.hit.bg
                    тука ще се сетиш сам как съм го правил

                    ПП приготви си чувала с псувните, за да ти е подръка
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • #25
                      Хех, псувни няма да готвя, защото не смятам да го правя аз
                      Иначе равносметката до тук след един ден работа по колата :
                      - стартера беше тоталка - за 95лв е сменено почти всичко в него - остана само корубата май да е оригиналната... ;
                      - главата е свалена и шлайфана - забележки по нея няма. Момчетата бяха учудени в какво добро състояние са валовете за кола на 325 000 км ... като нови са;
                      - в блока също няма проблеми - цилиндрите не са надрани и износени, буталата си изглеждат супер - няма разместени или спукани ризи;
                      - клапаните са в доста лошо състояние - повечето надхвърлят допустимите стойности на хлабините (0.4-0.45) - има един и с над 0.6 ... ужассссст, аз се чудех какво трака в мотора ...
                      Утре ще се напасват клапани, очаква се доста играчка с пуловете ... дано нещата се получат добре. Остава и смяна на водния радиатор, и дай Боже ако всичко е наред, в понеделник привечер колата да запали.
                      Ново масло и нов антифриз надали трябва да споменавам... Ще се почисти и масления сепаратор. Лошото е, че майсторите се опасяват, че главата май не е сваляна преди това, макар че уж правих ремонт ... Забравих обаче да попитам за състоянието на водачите на клапаните - надявам се ако се регулират правилно и добре, да няма проблеми нататък.
                      Ем'тва е - слагам малко снимки, щото и на мен ми бе интересно да си видя вътрешностите на колата лично - в общи линии, за мотор на над 320 000 всичко е повече от добре
                      - снимка 1 - общ вид на свалената глава
                      - снимка 2 - единия вал от близо
                      - снимка 3 - цилинди и бутала в суров, непочистен вид
                      - снимка 4 - "новия" ми стартер
                      Attached Files
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #26
                        само аз ли виждам много голям луфт между буталото и втулките
                        и сенки на ризата на 3-ти цилиндър

                        Comment


                        • #27
                          На снимката така изглежда ... наживо е другояче. Или поне не видях да има някакви подобни дефекти ...
                          Тъмната част на снимката е масло.
                          Last edited by Alfa User; d.m.y г., 21:35.
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #28
                            Баси приключението... Аз на такъв уй не се качвам. Смелчага си Алекс.
                            Alfa 155 2.0TS 8V '93
                            sigpic
                            VW LADAVAGEN '81
                            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                            Comment


                            • #29
                              А аз като гледам цвета на валовете... Изпускателния е сменяван вече!!!!
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                А аз като гледам цвета на валовете... Изпускателния е сменяван вече!!!!
                                Или е от сухите Надолу няма ли да се отваря тоя мотор ?
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X